Fööörlåt för dålig uppdatering! (igen)

Ååh jag är så himla dålig på att uppdatera!!
Jag vet själv hur tråkigt det är att gå in på en blogg som aldrig uppdaterar :)
Men jag har faktist haft en anledning, jag har inte haft något internet :(

Men min älskade syster har faktist gett mig ett mobilt bredband nu så nu funkar det igen :)

Nu har jag iaf skrivit sista delen om bilolyckan och ni får självklart fråga om det är något ni undrar över.

Jaa vad har hänt under dom här två-tre veckorna som jag inte har skrivit i bloggen?

Jag har fyllt 20 :)

Jag har varit iväg och hyrt stuga på en camping me älskling, syster och hennes kille.

Jag har vart på kryssning

Jag har fått en rosa digitalkamera :D

Jag dricker inte alls lika mycket som förut!

Min panikångest blev bättre under en veckas tid, men tror det börjar komma tillbaks igen :(

Jag bosatte mig på landet i någr dagar (skönt att komma bort lite)

Ne nu ska jag inte tråka ut er med ett tråkigt inlägg som ni säkert inte bryr er ett skit om, haha :)
Hoppas inte alla mina älskade läsare har försvunnit nu när jag inte har uppdaterat på länge.

Sov gott! Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0