Förlåt för sen uppdatering!



Förlåt för att jag inte har skrivit på två dagar nu men åkte ner till landet i torsdags och fastnade där tills igår kväll :)
Men nu är jag hemma iallafall och vaknade för en stund sen.
Jag ska ut och äta med min syster ikväll och det ska bli såå mysigt :)
Så jag får bita ihop och hoppas att det går bra, men man måste ju utmana sig själv ibland för att klara av att övervinna panikångesten.

Dagarna på landet har faktist gått bra, jag har inte kännt av min panikångest en enda gång och det är väldigt skönt :)
Men jag tror att det kan va bra för mig att komma bort lite ibland också.

Men nu måste jag gå och diska, hoppa in i duschen och sminka mig så vi kommer iväg i tid.

Får se om jag hinner skriva nånting mer innan vi åker.
Och tack igen för alla underbara kommentarer :) Det är så kul och skönt att läsa och se hur folk bryr sig.

Puss och kram <3

Kommentarer
Postat av: Therés

Hoppas att du har sluppit en himla massa panikångestattacker sedan du skrev sist. Håller tummarna för det. Mina attacker har minskat sedan jag började med Xanor Depot. Kram

2009-07-19 @ 00:06:21
URL: http://theatreofpain.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0