Jag ska bli bättre på uppdatering!

Hej allihopa!

Nu skriver jag igen typ en vecka senare?
Jag har haft mycket att göra och har verkligen inte haft lust eller tid att skriva i bloggen.
Men jag startade den här bloggen av en anledning så jag lovar att bli bättre på att uppdatera :)
Hoppas att jag inte har hunnit förlora alla mina läsare iaf :)

Det har hunnit hänt ganska mycket på en vecka, och jag och min pojkvän har bott hemma hos två kompisar i två dagar, det har vart jätte skönt att ha fått komma hemmifrån lite.

Den senaste veckan har min panikångest faktist kännts värre :( Jag är nervös nästan hela tiden och just nu känner jag att ja inte klarar av någonting.
Det är så hemskt! Jag vill bara att det ska försvinna.
Och pressen på mig att ja måste skaffa jobb växer sig bara större, vad ska jag jobba med? som knappt kan gå utanför dörren utan att må dåligt.

Jag va i ett köpcentrum för några dagar sen men va tvungen att springa ut så fort jag kom in, jag klarade det inte och så jobbigt har det nog aldrig kännts för mig när jag ska kolla kläder förut.
Jag bet ihop iaf och gick in igen, ja nästan sprang igenom affären och berättade för min kompis att ja ville gå därifrån.
Vi fick stå nere i garaget och vänta på våra pojkvänner ett bra tag. Bara för att jag inte klarade att kolla i fler affärer eller ta en fika. Fan vad jag hatar det! Hur kul är det att behöva springa och gömma sig när det känns jobbigt.
Och jag vet att det verkligen inte är den bästa lösningen men vad ska man göra? Jag vet ju inte vart jag ska ta vägen.

Kommentarer
Postat av: Carrou

Förstår hur du känner, dock är det viktigaste att våga möta rädslan, det är enda sättet att bli av med den, för du vet att du kommer inte att dö av det du känner, det är bara väldigt obehagligt. Försök i små steg att gå emot rädslan, belöna dig själv :)

2009-07-21 @ 22:49:06
URL: http://carrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0