Ny design

Jag vill börja med att tacka alla er underbara människor som har kommenterat mina inlägg!
Det känns verkligen jätte skönt att så många bryr sig och det är så kul att det är folk som verkligen tar sig tid att läsa min blogg och om hur jag mår. Det är helt underbart tycker jag :) Efter att ha läst alla era kommentarer har jag faktist vart på jätte bra humör hela dagen! Tack!

Jag har suttit hela kvällen och försökt fixa designen på min blogg, men det gick inte riktigt som jag ville, haha.
Det är verkligen inte lätt att förstå sig på alla koder och allt, efter alla försök bestämde jag mig för att gå tillbaks till designen jag hade innan, men det gick ju självklart inte heller. Så jag hittade den här designen och den får funka så länge :)

Dagen har gått bra för mig, har mest vart hemma hela dagen så jag har sluppit va ute och träffa massa männsikor.

Imorgon blir det storstädning i lägenheten!

Men nu känner jag att jag är alldeles för trött för att ens komma på någonting att skriva just nu. Men jag lovar att jag skriver så fort jag vaknar imorgon :)

Men ni kan se fram emot att få läsa fler inlägg om hur min panikångest har påverkat mitt liv, hur jag kämpar för att den ska försvinna, tänkte också skriva om en bilolycka jag och min pojkvän va med om för några månader sen som har påverkat oss båda väldigt mycket på många sätt.

Och glöm inte att fråga om det är något ni undrar över :)

Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Leia

Lycka till med att övervinna det där! =)

2009-07-08 @ 09:13:14
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej söta du!

Är helt ny här och hittade hit av en slump, tror att jag kan hjälpa dig en hel del tack vare egna erfarenheter. Jag kommer tillbaka med andra ord, jättebra att du skriver!

Ta hand om dig, och du, designen var det verkligen inget fel på :)

Kramar.

2009-07-08 @ 10:20:25
URL: http://nobodysbitch.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0