Sovmorgon

Idag fick jag sova länge. det va riktigt skönt.

Jag har tvättstugan om någon timme, jag får se om jag kan gå eller om jag struntar i det.


En sak som är väldigt jobbig med min panikångest är att så fort det är något man känner att min inte klarar av, känns det som att folk tror att man bara säger att man inte klarar av det som en bortförklaring för att man inte orkar.

Men så är det verkligen inte!

Jag försöker verkligen handla själv, försöker  va ute och träffa folk och försöker börja jobba.
Men det är riktigt svårt.


Kommentarer
Postat av: M

Förstår precis hur du menar, jag har själv panikångest och jag tror även att jag har social fobi. har varit blyg sen jag var liten och inte gillat att träffa min släkt ens då jag känner av lite av panikångesten samt att det känns som att jag inte ska få någon luft när jag sitter i en folksamling. panikångesten vet jag att jag har, äter medecin mot det. tror även jag har social fobi...



ta hand om dig! kram

2009-08-03 @ 20:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0