Äntligen skaffat jobb!

Hej på er alla sötnosar!

Har ingen aning om jag har kvar en endaste liten bloggläsare men hoppas på det :)

Jag har haft väldigt mycket på gång dom senaste veckorna så har tyvärr inte haft tid att skriva något i bloggen.
Jag har nämligen fått jobb :D
Ja tror faktist inte att jag har mått såhär bra på länge!

Allt gick så fort.
För mindre än två veckor sen låg jag hemma och mådde dåligt. Panikångesten bara växte och för varje dag som gick mådde ja bara mer och mer dåligt.
Jag kände mig så värdelös som inte hade ett jobb och jag trodde aldrig att jag skulle kunna börja jobba och få leva ett normalt liv som de flesta andra.
Alla bara tjatade och det va så jobbigt eftersom jag visste ju redan att det va omöjligt för mig att börja jobba, och att vistas runt folk hela dagarna.

Men förra fredagen fick jag ett samtal från en familjemedlem som frågade om jag ville börja jobba.
Eftersom jag verkligen ville och visste att jag måste göra något för att få bort min panikångest så tackade jag ja!
Och det är jag så glad över nu!
Allt gick verkligen mycket smidigare än va jag trodde och just nu förstår jag faktist inte vad jag va rädd för :)

Jag mår bättre än någonsin nu, ja har fått massor av nya vänner på jobbet, jag har inte haft panikångest sen jag började jobba och jag kommer tjäna massa pengar :)

Jag jobbar just nu på ett bygge, och en blond tjej på ett bygge innebär ju självklart att man får väldigt mycket uppmärksamhet av killarna ;)
Men det är bara kul. Jag trivs jätte bra.

Det är helt sjukt hur en sak jag har mått dåligt över i så många år bara kan försvinna på några dagar :)

Jag kunde och jag vet att ni också kan, bara ni kämpar för det och inser att ni kan om ni bara vill!

Idag känns det som att jag kan göra och bli exakt vad jag vill och det är något jag trodde va absolut omöjligt för några veckor sen.

Jag vet inte om den har försvunnit helt, men den är iallafall borta tillfälligt och det är helt underbart att kunna leva igen!

Kämpa på alla ni med panikångest, ni kommer övervinna den om ni bara vill!

massa pussar och kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0